شرکت امیدان صنعت آرمان میهن- آصامکو

مشخصات کلی شرکت در یک نگاه

جدول پراکندگی تحصیلی نیروی انسانی

نوع شرکت : خصوصی (سهامی خاص)

مدیرعامل : مهندس محسن علی آبادی پور

تعداد نیروی انسانی : 24 نفر

رشته های تحصیلی : صنایع، شیمی، حقوق، حسابداری، برق، مکانیک، عمران

معرفی شرکت

با رشد روزافزون صنایع بزرگ و کوچک و حجیم شدن بخش صنعت از لحاظ کمی، بیش از پیش نیاز مبرم صنایع به افزایش کیفیت محصولات و تلاش جهت داشتن محصول و فعالیتی بهتر برای جلب رضایت مشتریان و نیازهای تازه احساس می شود.
شرکت " امیدان صنعت آرمان میهن" با برند تجاری " آصامکو" با هدف توسعه و پیشبرد صنعت در منطقه و کشور پا به عرصه صنعت گذاشته است. این گروه هم اکنون در هسته اصلی در زمینه صنایع تبدیلی مشغول به فعالیت می باشد. 

شرکت " امیدان صنعت آرمان میهن" مفتخر است با بهره گیری از دانش روز و بکارگیری نیروهای مستعد و کاردان و خدمت رسانی صادقانه و با گستره­ ای از تولیدات متنوع و با کیفیت در زمینه سیالات خودرویی و پزشکی، شرایط خریدی سریع و مطمئن را برای مصرف کنندگان محترم فراهم آورد.
این شرکت از سال 1395 تاکنون همواره به عنوان یکی از شرکت‌های شاخص و ممتاز حضوری جدی و فعال در عرصه تولید ضدیخ و ضدجوش، شیشه شوی غلیظ ضدیخ، آب رادیاتور، آب مقطر پزشکی، آب مقطر خودرویی، شیشه شوی، آب اسید باطری و آب اتو و بخارشوی داشته و همچنین با هدف استفاده بهتر و مطلوب تر از انرژی در راستای تحقق بخشیدن به سیاست های کلی مملکت و در جهت خودکفایی صنعتی این مرز و بوم فعالیتی استوار دارد. 
تولید محصولات با کیفیت عالی و در بسته بندی های مختلف این شرکت را به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان مطرح کرده است. ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که بصورت پویا و نظام مند، در توسعه و تعالی صنایع تبدیلی کشور ایفای نقش نماید و با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق اهداف گام بردارد.

صنایع پزشکی- آزمایشگاهی             صنایع خودرویی 
صنایع معدنی                               صنایع پتروشیمی
صنایع نیروگاهی


شرکت امیدان صنعت آرمان میهن با ایفای نقش محوری در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی کشور و با بهره ­مندی از سرمایه ­های انسانی و فکری خود، با رویکرد تولید محصولات شیمیایی متنوع و باکیفیت به بومی ­سازی، پشتیبانی و توسعه فناوری صنایع تبدیلی کشور می­ پردازد.​​​​​​​

ماموریت

چشم انداز

آصامکو پیشتاز در کیفیت محصولات با بهره­ برداری مطلوب و تولید سالیانه 5000 تن محصول به عنوان سازمانی کار آمد و سرآمد در تولید اقتصادی، کیفیت، فناوری و بومی­ سازی و حضور مداوم در بازار کشور.

​بازارهای هدف آصامکو

آینده ما

تیم ما
​​​​​​​

کارشناسان آماده کمک هستند

تیم خبره آصامکو همیشه آماده است تا به شما کمک کند. کسب رضایت مشتری، اولویت  اصلی ما است.