​​همکار محترم، ضمن تشکر از حسن نظر شما در انتخاب محصولات این شرکت به اطلاع می رساند این فرم جهت کسب نظرات آن عزیزان به منظور ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت محصولات و افزایش خدمات و رضایت مشتریان تنظیم شده است. خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ما را در این راه یاری فرمائید.

پرسشنامه سنجش نظر مشتریان در مورد کیفیت کالا و خدمات

ثبت
کیفیت ضدیخ- ضدجوش را ارزیابی فرمائید:

کیفیت آب رادیاتور را ارزیابی کنید:

کیفیت شیشه شو را ارزیابی فرمائید:

کیفیت آب مقطر خودرویی را ارزیابی فرمائید:

کیفیت آب اسید باتری را ارزیابی فرمائید:

کیفیت آب اتو و بخارشو را ارزیابی فرمائید:

کیفیت آب مقطر پزشکی را ارزیابی فرمائید:

کیفیت بسته بندی محصولات را ارزیابی فرمائید:

کیفیت برچسب های روی محصولات و توضیحات آن ها را ارزیابی فرمائید:

از خدمات مربوط به حمل و نقل به چه میزان رضایت دارید؟

از سرعت در تحویل به موقع (زمان سفارش تا تحویل) به چه میزان رضایت دارید؟

از ارائه پشتیبانی فنی (مانند پاسخگو بودن در مورد کیفیت محصول و بسته بندی آن) به چه میزان رضایت دارید؟

از وضعیت صورتحساب و اعلام وضعیت مانده حساب (شفافیت اطلاعات) به چه میزان رضایت دارید؟

از سهولت در تماس با مسئولان فروش به چه میزان رضایت دارید؟

از نحوه رفتار کادر فروش (ادب، نزاکت و همدلی) به چه میزان رضایت دارید؟

از دانش و مهارت کادر فروش (توانایی پاسخگویی و متقاعد سازی) به چه میزان رضایت دارید؟

در مورد سایت (www.asamco-shimi.ir) و مطالب ارائه شده در آن ارزیابی خود را بفرمائید:

در مورد صفحه اینستاگرام (asamco_antifreeze@) ارزیابی خود را بفرمائید:

از سهولت و شفافیت رویه ها، قوانین و سیستم فروش به چه میزان رضایت دارید؟

نظرات شما با موفقیت ارسال شد. با تشکر از زمانی که در اختیار شرکت امیدان صنعت آرمان میهن قرار دادید.